כניסה ל-UPDATE

תגיות: 

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7924 הגב
    nohar
    מנהל בפורום

    שבוע טוב! השבוע נדבר על איך מטפלים בויסות הרגשי ובסרטון הזה נכיר את העקרונות וגם נצרה שתנסו לחוות על עצמכן את העבודה על ויסות כדי שתוכלו להעביר את החוויה למטופלים שלכן.
    השבוע לא תהיה עבודה עם קאנבה- אם תרצו תוכלו רגע לחזור למשימות הקודמות ולבנות עבור עצמכן את הקובץ של הסבר על ויסות רגשי וטווח עוררות, ובניית טווח רגשות.
    קישור למשימה מתחת לסרטון- ממש ממליצות לכתוב את החוויה- אפשר לעשות זאת פה בפורום או בקישור למשימה.

    זה הסרטון

    כאן יש סיכום כתוב
    https://shlemimcenter.co.il/wp-content/uploads/2024/06/%D7%90%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-3-%D7%95%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%99.pdf

    וכאן אפשר לעשות את המשימה אם את רוצה שהתשובות יגיעו אלינו
    https://docs.google.com/forms/d/1NpJHktwowGAimf7jzEWcYB3L0Pfb_vE3r89CuuZ_-8M/edit

    שיהיה שבוע טוב ושקט

    #7925 הגב
    אתי קזדו
    אורח

    היי לכן,
    תודה על הסרטון יש לי שאלות,
    אני מרגישה שחסרים לי אמצעים נוספים לתרגול עבודה עם הרגש והפוך לרגש
    את המוסיקה והצביעה הבנתי ואני גם מכירה שעובדת ככה.

    במקרים בהם אני דולה מידע ממתבגרים עמם אני עובדת יותר קל לי כמובן להתחבר ועולה רעיון יצירתי של עבודה עם הרגש והפוך לו כשאני מכירה את האדם ומבינה תחומי ענין
    וגם זה בגדר כמובן ניסוי וטעיה
    אבל כשהאזנתי לסרטון היום הבנתי שאין לי מאגר של הצעות שלפחות יהיו שמורות אצלי ואוכל להציע אם וכשזה יהיה מתאים.
    האם תוכלו לעזור לי להרחיב בענין זה או שזה יקרה גם ככה בהמשך הסרטונים?

    וגם איך אתן מציעות לעבור את משוכת המבוכה מהתנסות ראשונית שאינני מורגל בה,
    למשל נער שאוהב מוסיקה אבל ואני אציע לו לשים שיר כזה או אחר והוא אולי יחליט שזה דבילי או יפסול את ההתנסות מסיבות של זה לא מגניב או זה לא יעזור וכו
    לעיתים לוקח זמן לבסס קשר שיאפשר לאדם שמוי בטח מתבגר להתנסות במה שאינו מוכר לו
    ואני רוצה שהוא יתנסה במה שהוא מצא ולא בפעילות שאני הצעתי. מה אתן חושבות?

    איזה דרכים אתן מציעות לבצע ערוץ עבודה מחשבתי- ז״א לבצע מניפולציה על מחשבות במטרה להקל על עוצמת רגש
    החלק הזה בסרטון הרגיש לי מאוד מסקרן ומאוד על רגל אחת אשמח לשמוע עוד

    מקווה שבסדר שכתבתי לכן
    תודה

    #7926 הגב
    nohar
    מנהל בפורום

    היי ומאוד שמחות שכתבת! בטוחה שזה יכול לשרת גם אחרות ולכן יותר ממוזמנת לכתוב פה תמיד!
    לגבי המאגר- בשבוע הבא נציג מאגר גדול של אסטרטגיות לעבודה עם הערוצים השונים וגם איך לעבוד איתם.
    המאגר יאפשר התבוננות יחד על הערוצים השונים, בחירת ערוץ שמדבר אליי והתנסות בו
    יש לנו כלי שמסביר איך אנחנו עובדות עם זה בטיפול- שבטוחה שהוא יהפוך את העבודה הזאת לקלה ובהירה.

    השבוע רצינו שתחוו את הבסיס של הדרך הזאת על עצמכן, כך שכשתמחילים את העבודה עם הכלי תוכלו להסביר מה החוויה בשפה שלכן וכמובן מותאמת למטופל.

    לגבי שימוש באסטרטגיה קיימת בעבודה עם בני נוער, אם הנער אוהב מוזיקה, אתחיל בביסוס הקשר- אבקש ממנו שישתף אותי במה הוא שומע, אעבור איתו על פלייליסטים, אומנים וכו’…. רק אחרי החיבור והשיח המשותף, נוכל להתחיל לעבוד על האסטרטגיה. למשל נוכל לשחק יחד שהוא שם שיר מהפלייליסט שלו אונחנו לוקחים מתוך המאגר של טווח הרגשות – רגש שאנחנו חושבים שהוא מעביר בשיר.
    לאחר שיהיה לו את החיבור לרגש, נוכל לעבוד איתו על לבחור שיר שאולי יעזור לו מול מצבים רגשיים שונים.

    על הערוץ המחשבתי יהיה סרטון בפני עצמו- כי זה אכן לא על רגל אחת.

    מוזמנת לשאול כל שאלה /חידוד

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־ויסות רגשי: סרטון ומשימה שבוע שלישי
פרטים: