כניסה ל-UPDATE

#7925
אתי קזדו
אורח

היי לכן,
תודה על הסרטון יש לי שאלות,
אני מרגישה שחסרים לי אמצעים נוספים לתרגול עבודה עם הרגש והפוך לרגש
את המוסיקה והצביעה הבנתי ואני גם מכירה שעובדת ככה.

במקרים בהם אני דולה מידע ממתבגרים עמם אני עובדת יותר קל לי כמובן להתחבר ועולה רעיון יצירתי של עבודה עם הרגש והפוך לו כשאני מכירה את האדם ומבינה תחומי ענין
וגם זה בגדר כמובן ניסוי וטעיה
אבל כשהאזנתי לסרטון היום הבנתי שאין לי מאגר של הצעות שלפחות יהיו שמורות אצלי ואוכל להציע אם וכשזה יהיה מתאים.
האם תוכלו לעזור לי להרחיב בענין זה או שזה יקרה גם ככה בהמשך הסרטונים?

וגם איך אתן מציעות לעבור את משוכת המבוכה מהתנסות ראשונית שאינני מורגל בה,
למשל נער שאוהב מוסיקה אבל ואני אציע לו לשים שיר כזה או אחר והוא אולי יחליט שזה דבילי או יפסול את ההתנסות מסיבות של זה לא מגניב או זה לא יעזור וכו
לעיתים לוקח זמן לבסס קשר שיאפשר לאדם שמוי בטח מתבגר להתנסות במה שאינו מוכר לו
ואני רוצה שהוא יתנסה במה שהוא מצא ולא בפעילות שאני הצעתי. מה אתן חושבות?

איזה דרכים אתן מציעות לבצע ערוץ עבודה מחשבתי- ז״א לבצע מניפולציה על מחשבות במטרה להקל על עוצמת רגש
החלק הזה בסרטון הרגיש לי מאוד מסקרן ומאוד על רגל אחת אשמח לשמוע עוד

מקווה שבסדר שכתבתי לכן
תודה